Mudd^^

2013-02-19
22:04:07

Tisdag

Hallojs!

Idag har jag jobbat, kommit hem och ätit samt varit en sväng på ungdomens hus.

Tråkpassen på jobbet går bra. Förväntar man sig det värsta känns det ofta bättre. Ingen komp hittills denna vecka, hoppas det håller i sig så det blir en bra lön. Kom även med i hunterteam förra veckan (de som har högst intjäning) och det får jag 300kr för :) Woop Woop :)

På UH var det lika trevligt som alltid. Glada kompisar, gott te och jag fick lite stickning gjord med. Vi ska starta ett projekt som heter GarnKULtur nästa månad där vi stickar och virkar, går på utställning på museet och åker på studieresa. Mys! :)

Nu är jag trött! Ska sova för att komma upp till jobbet imorgon.

Dobranoc!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: