Mudd^^

2013-01-06
16:52:42

Glad?

Imorse väckte Janne mig för att säga hej då. Han skulle till Borås och hämta en bil. Hej då. Puss. Dörren stängs.

Jaha?

Jag blev inte jätteglad kan jag ju säga. Fick gå upp och äta frukost själv. Lyssna på radio. Titta lite på tv. Helt ensam. I vanliga fall är det okej för vi brukar jobba om varandra. Men idag var vi lediga båda två och då vill jag vara med honom.

Han skulle komma hem kl 13 men det gjorde han inte. Klockan blev 14, 15 och 16. Vart är han?

16,30 ringde det på dörren. Vem kan det vara? Jag väntar inte besök.

Då står Janne där med en bukett rosor och min favoritchoklad! :)

Sötnöten!!! Nu är han i köket och lagar min favoriträtt. Åh, jag blir glad :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: