Mudd^^

2013-01-02
06:08:33

Onsdag

Börjar årets första arbetsvecka med en onsdag - inte fel! Full fart mot helgen! :)

Jag har inte kunnat sova i natt. Jag la mig strax efter 21 och efter tre timmar gav jag upp. Jag gick ut till vardagsrummet och tittade på tv med min nattuggla till sambo. Kl 00 blev snabbt 02 och jag gav sömnen ett nytt försök men icke. Jag har vilat en halvtimme sen ringde kl halv fem, då snoozade jag en halvtimme och sen gick jag upp.

Jag kan inte gå upp kl 14 som jag gjorde igår och förvänta mig att jag ska somna innan kl 22. Som tur är känner jag mig inte trött iaf :) jag är nog lite exalterad för att jag ska jobba, det ska bli roligt att åka till jobbet och träffa mina arbetskamrater igen :)

Min morgonradiokanal har bytt från Rix fm till NRJ. Coolt. NRJ har mycket bättre musik! Det är fullt party i högtalarna här! Tur att min sambo sover hårt :) det värsta är att musiken gör mig redigt festsugen. Kl 6 en onsdagsmorgon. Hjälp! Haha :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: