Mudd^^

2013-01-20
17:57:52

Sunday night.

Hallå ja :)

Jobbet är avklarat för idag. Jag åkte hem till Ulricehamn och svängde förbi solariet på vägen. Jag solade i 10 minuter och herrejösses vad skönt det var! Jag är så frusen hela tiden. Kallt hemma, kallt i bilen, kallt på jobbet. Så när jag fick ligga under "solen" en stund höll jag på att somna. Varmt och skönt. Och bra musik! Nästan som utlandet fast utan sand :) det var väldigt länge sedan jag solade sist och ja har nästan glömt hur avslappnande det är! :) mmm, jag vill sola igen! Och inte för att bli brun utan för att det är så varmt! Haha!

Väl hemma hoppade jag in i duschen och sedan var det middag med hjärtat. Nu har jag målat naglarna och ligger på soffan och har det gott :)

Rosa med glitter :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: