Mudd^^

2013-07-21
10:15:20

Falkenberg!

Igår började dagen kl 7 med frukost, avfärd ca kl 8. Rökpaus i holsljunga som vanligt, sen var vi framme på motorbanan vid 9,30. Det var SÅÅ många fina bilar och motorcyklar! Halleluja, heaven on earth!

Solen stekte och jag brände mig rejält så det har varit jobbigt att sova i natt, det svider och sticker i huden.

Men iaf, efter motorbanan åkte vi till Skrea och det var folk överallt! Det fanns inga lediga parkeringsplatser vid uteserveringarna så vi fick handla lunch på ICA. Det blev fruktsallad :)

Sedan åkte vi till Glommen och hälsade på Sandra med familj :) det blev en stund på stranden, jag vadade i havet och det var riktigt varmt, synd att vi inte hade badkläder med oss. Efter det fikade vi lite och sedan begav vi oss hemåt.

På vägen stannade vi i Älvsered på Mandys Diner och åt mat, min hamburgare serverades i en Pontiac Bonneville :) såå häftig restaurang :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: