Mudd^^

2013-05-31
09:43:51

Guten morgen!

Hej! Äntligen fredag! Veckan gick rätt fort ändå. Jobb 11,30-18,00 idag. Sedan hem och tvätta och fika med Mia :)

Imorgon tar Janne och jag med oss farmor Elsa och sticker till Habo på släktträff. Jannes familj tycker jag om, släkten? ja det återstår att se :) haha! Nä men det ska bli roligt. Se Elsas lilla torp där hon växte upp. Mysigt :)

Nu är det 20 dagar kvar till Polen! Can't wait! Jag vill dit nu! 10 dagar jobb och sedan semester. 5 dagar hemma och sedan åker vi! Det ska bli så roligt och skönt att komma ner, äta god mat, ligga på stranden, träffa alla man känner, dricka öl kl 11 på morgonen till 2 på natten, gå på marknad och köpa saker. Jag saknar till och med att bara höra språket! :) och det bästa är att ALLA ska med, Janne, mamma, pappa, brorsan, hans fru och fyra barn! Wihoo!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: