Mudd^^

2013-05-24
10:55:14

Yesterday

Igår var en bra dag :)

Jag satt bredvid Emelie på jobbet och det var kul, då går tiden fortare :)

Väl hemma åker jag till UH och träffar alla där :) jag har blivit vald till ordförande i ungdomsrådet! Wiee :)

Jag tar med mig Lucy och åker till Hemmakväll. Medan vi är inne och köper godis är det en kille som backar på min bil. Hans dragkrok in i fronten på min bil och när jag kommer ut ser han mer eller mindre livrädd ut. Stackars liten! Jag lugnar honom, det är sånt som händer, inget att vara arg över. Bilen går ju att köra den är bara tillbucklad :) så det blev ett samtal till försäkringsbolaget :)

Sen åker Lucy och jag hem till mig, tjötar skit och äter godis :) åh fina Lucy!

När hon går hem känner jag mig lagom trött, men väl i sängen stensomnar jag.

Idag vaknade jag av att Janne kom hem. Vi pratade lite tror jag men jag somnade om nästan direkt :)

Och nu när jag gick upp får jag syn på kaffebryggaren i köket. Gullunge :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: