Mudd^^

2013-11-05
13:34:29

Är det tisdag idag?
Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Ja, det är en helt vanlig dag idag. Det är tisdag men på min arbetsvecka är det torsdag eftersom den började i lördags. Knepigt, jag vet!

Igår satt Janne och jag uppe till kl 2 och tittade på Man of Steel. Janne älskade den, jag var mer: Meh... Den var lite för overklig för min del. Men chipsen var goda! Haha. Jag somnade nästan i slutet men lyckades hålla mig vaken genom att dricka cola.

Nu sover han som en stock medan jag har varit uppe och fixat middag. Det blev moussaka på potatis. Gör jag den på aubergine så vet jag inte om Janne kommer äta. Han är kinkig med grönsakerna :p

Idag jobbar jag 17-21. Tråkig tid men det är lugnt på jobbet då :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: