Mudd^^

2013-11-07
07:51:07

Sunding is back!
Jag läser Ulricehamnstidningen varje dag den kommer ut och idag var det intressant, debattartiklar mellan Lars Holmin (m) och Niclas Sunding (SD).

Jag hejar på den sistnämnda! Niclas var på vårt politikermöte på UH förra året och var den enda politiker som var genuint intresserad av verksamheten. Han tog av sig skorna, tittade runt, pratade med alla, frågade och svarade. Lille Lars hade inte tid att komma utan skickade någon annan.

Nu debatterar de i tidningen. 25 miljoner per år för Lassalyckan är helt okej enligt Lars. Niclas fråga om vad flyktingar i kommunen kostar är inte relevant. Personliga påhopp är också okej enligt Lars, speciellt mot en SD-politiker. Eftersom Niclas lämnade sin stol i kommunfullmäktige av personliga skäl uppmanar Holmin nu oss att inte rösta på Sunding, vem vill rösta på en tom stol?

Ja, jag röstar hellre på en tom stol än på lille Lars som lägger mina skattepengar på skitsaker.

Heja Niclas!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: