Mudd^^

2013-10-16
10:16:12

Funderingar...
Om alla hade jobbat där de bor så hade det varit tomt på vägarna på morgonen. Jag möter så otroligt många bilar på väg till jobbet, Boråsare jobbar i Ulricehamn, Ulricehamnare jobbar i Borås. Vi
Borde byta arbetsplats med varandra. Eller bostad.

Mycket vill ha mer. Eller alla vill väl ha mer. Är man någonsin nöjd? Jag är inte så girig utav mig, eller lyxig. Jag vill gärna bo i hus innan vi skaffar familj men det behöver inte vara ett slott. Jag vill ha något halvruffigt på landet som jag kan pilla med. Men jag är ju ändå girig i den mening att jag vill ha ett hus, lägenheten vi har på 2 rok duger inte åt mig när vi blir fler.

Jag vill ha en ny bil också. Det är inget fel på min direkt men min Mazda från 1992 ser ju ut som skit jämfört med kompisens nya Volvo V70.

Man är nog aldrig riktigt nöjd.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: