Mudd^^

2013-09-26
19:24:48

Torsdag
Min rygg har nog gått av! Det ömmar hela tiden och värst är det när jag böjer mig framåt vilket jag gör jämt! När jag tar på/av mig kläder, borstar tänderna, bäddar sängen, tvättar bort mitt smink, plockar i/ur diskmaskinen. Jag börjar bli lite galen på det! Men det går väl över så småningom :)

Idag missar jag ungdomsrådet eftersom jag jobbar kväll. Missade ett möte igår också. Inte roligt alls men skönt med sovmorgon :) jag slutar kl 22,05 idag och är hemma strax innan 23. Janne jobbar. Blä! Ingen rolig dag idag!






Kommentarer:
#1: Ida ||

Jävlar va snyggt nagellack! Vad är de för märke? :)

2013-09-29 @ 02:16:04
#2: Mudd^^

Det är rosa lack köpt i Polen, glitter från Viva la diva och genomskinligt topplack från Claudia :)

2013-09-29 @ 18:16:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: