Mudd^^

2014-01-15
06:26:04

Barn äter det man ger dem...
...gäller även sambos. Vi gillar mackor i Sverige i allmänhet, i min familj i synnerhet. Brödet tar slut på löpande band här hemma. Ibland har vi kvälls-cravings och då kan det försvinna en halv limpa.

Jag blir sugen på knäckebröd då och då så sist jag handlade köpte jag det. Till mig. Trodde jag. Självklart delar vi på maten, det är inte uppdelat i mitt och ditt men jag trodde att knäckebröd är ett safe card. Janne brukar inte gilla mina "konstiga nyttigheter". Så fel jag hade! Förpackningen jag köpte i lördags är uppäten till hälften redan.

Så ja, om jag köper knäckebröd istället för bröd så äter han det också :) good to know! Men brocollin kommer han nog aldrig att röra ;)




Kommentar:
#1: Lucy

Tobias glömmer jämt köpa frukost till sig själv, så han tvingas äta havrefil trots att det är det värsta han vet :P

Svar: Haha :) awesome!
Mudd^^

2014-01-16 @ 20:02:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: