Mudd^^

2014-01-21
07:42:36

Platserna
Officiellt har vi inga bestämda platser på jobbet. Inofficiellt har vi det. När man går på samma schema blir det naturligt att sitta bredvid varandra och innan sommaren har jag alltid haft samma schema som Esmeralda och Johanna så vi har ju alltid suttit ihop.

Under sommaren gick vi på olika scheman och det har fortsatt sen dess. Vissa dagar ses vi några timmar, andra dagar ses vi inte alls men vi har försökt hålla ihop vår lilla grupp ändå. Jag vill sitta bredvid dem för vi har roligt ihop.

Nu har Esmeralda börjat plugga så jag har bara Johanna kvar. Förra veckan började alla byta platser så nu ser jag aldrig johanna längre eftersom "våra" platser alltid är tagna utav andra. Kul! Not! 

Ne, i februari ska jag roffa åt mig alla helger då det jobbar färre personer så jag kan sitta själv. Plus att helg-OBn är rätt hög. :)







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: