Mudd^^

2010-09-23
11:59:21

Mmm
Låtarna som gjorde mig ledsen igår gör mig nästan lite glad idag. Jag kanske är mer hoppfull inför framtiden än ledsen av nutiden. Jag tänkte på dig igår. Igen. Det gjorde mig ledsen. Idag känns det pyttelite bättre. Igen. Jag har äntligen kommit ikapp i matten. Och *trumvirvel* jag förstår! Det känns bra. Jag måste ha pluggat som en galning för mitt skrivblock tog slut idag. En månad av studier och ett helt block är fyllt. Och det är bara matematiken! Jag har ett block vardera till kemin och fysiken också och de är också fyllda snart. Nu har jag en timmes rast kvar tills nästa lektion börjar och jag tänker spendera den på facebook. Där jag för övrigt har skaffat världens coolaste profilbild :) samt med en kopp kaffe i handen. peace out! /Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: