Mudd^^

2011-04-04
20:30:29

ännu en ny vecka
Hej hej,

Idag har jag varit i skolan och haft fysik och jobbat med lite kemi. Evelina, Matilda och jag skriver på ett kemiarbete, det tycker jag är jätteroligt. Vi skriver om solens strålning, solariestrålning, hur man skyddar sig från strålning och vad som händer med kroppen och huden när man träffas av strålning. Det blev himla intressant när jag väl började läsa om det =)

Efter skolan åkte mamma och jag till Jysk och hämtade en soffa som jag ska ha i stugan när jag flyttar hem igen över sommaren =) den är jättefin! En 3-sits bäddsoffa med schäslong! Mysigt värre =)

Såhär ser soffan ut:


Fast den är mörkgrå, nästan svart.

Nu ikväll har jag ätit lite. Jag hittade en sista matlåda i frysen så jag slapp laga mat ikväll! yeey! Men imorgon ska jag se till att göra lite fler lådor samtidigt som jag har tvättid =)

Nehepp, nu blir det att kika lite på mina bloggar jag läser, har inte hunnit kolla dem idag.

Take care,

/Mudd^^ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: