Mudd^^

2011-02-18
16:07:39

Ompyntning
Hej hej,

idag har jag ätit en lååång frukost =) sen har jag varit uppe på skolan och hjälpt mamma med hennes mail. Vilken tur att hon har en "superteknisk dotter" (hennes ord, inte mina) som kan det här med datorer. Haha. Efter det åkte jag och tankade bilen och handlade lite, inne på Willys blev jag bautasugen på tacos så det får det bli idag =)

Jag köpte en blomma på willys också, har piffat till köksön lite =)

soffbordet fick också lite pynt =)


sen har jag köpt en katt också samt orkidéer till glasboxen


I min mening är min lägenhet precis lagom rosa =) Det är himla mysigt här tycker jag.

/Mudd^^

Kommentarer:
#1: Eedaaa

Vi köpte precis likadan blomma;) och Taco med :-P

2011-02-18 @ 16:53:42
#2: Felicja

Ååå fina fina lägenheten!! Ett extra plus för blommorna i glaslådan! Du är bäst bästis ! Nu ska jag länka din blogg!

2011-02-18 @ 17:23:03
#3: Mudd^^

Ida: nej vad lustigt, haha. vi är nog släkt!

Felicja: tack sötan! ja, jag såg det. jag bugar och tackar =)

2011-02-19 @ 12:57:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: