Mudd^^

2011-02-20
11:53:56

veckan är slut =)

Hej hej,

igår var jag alltså hos fina Martina på kalas =) det var mysigt och roligt. Det var väldigt längesen vi sågs så det var välbehövligt. Av mig fick hon en ljushållare med texten: "Du kommer alltid vara min vän - du vet för mycket". Haha, klockrent! Hon fick även en ask, det roliga är att när jag kom hem från Polensemestern 2009 fick hon också en ask. Haha, det börjar bli tradition.



Ett gammalt kort på GetHard aka Martina och me =)

Efter kalaset åkte jag hem och tittade på melodifestivalen. Miriam kom förbi en sväng, vi tittade klart på melodifestivalen och sen tittade vi på gaygalan. Mysiga program minsann =)

Idag vaknade jag kl 5. Men jag ville inte vara vaken då så jag bestämde mig för att somna om. Sen vaknade jag vid 9 och då tittade jag på Disneydags =) haha, nostalgi! Ariel is the shit! Sen gjorde jag lite frukost innan jag satte mig här och började fixa. Klockan 16:15 i eftermiddag är det buggkurs igen, förra veckan lärde vi oss "snurra åt fel håll utan händer". Eller ah, lärde oss gjorde vi väl knappast men vi försökte iaf. Fortsättning på det blir det idag. Hoppas vi inte går igenom fler svåra turer nu, jag tycker det är snurrigt som det är! Buggen skulle ju vara lätt som en plätt, javisst. Eller inte. Anyway, det blir mamma, Mia, Miriam och jag som åker upp i eftermiddag. Wish me luck!

Felicja, min älskling, åker på semester idag. Hoppas hon bloggar och tar bilder så jag får se hur hon har det!

Have a pleasant sunday friends.

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: