Mudd^^

2011-06-07
19:31:39

Halvproduktiv dag

Hej hej,

idag har jag:

  • Tittat på Sex and the City
  • Ätit frukost
  • Åkt till Limmared
  • Staplat ved
  • Ätit god mat
  • Åkt hem

Det har varit en rolig dag idag =) Punkt ett och fem har varit de bästa sakerna idag men stapla ved är inte fel det heller, det är ganska roligt när man är några stycken =)

Nu har jag precis duschat och sitter och hoppas på att det kommer åska och regn snart! Hallå himlen! Vi behöver vatten här nere!

Om det regnar bort lite värme blir jag glad för då går det nog lättare att sova på natten =)

Nu ska jag planera min vecka i almanacka och dricka coca-cola. Det är gott. Speciellt när den är kall.


Ps, om David skrev igår: "vi hörs bergis imorgon" då ska väl han höra av sig? Ja, jag tänker då inte göra det. Jag vill bli jagad, inte jaga, för en gångs skull. Ds.

Peace!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: