Mudd^^

2011-05-21
14:42:14

I Borås =)
Hej hej,

igår firade vi Robert som fyllde 25 år =) vi skulle vara på sagavallen, sen sjukhuset, sen bergdalen, sen nedanför sjukhuset. Jaja, vi kom väl fram till slut =)

Jag kom dit med Amandabus =) och träffade alla godingar igen, det var megamysigt! Vi grillade (iaf 2 korvar), drack och umgicks =) Jag var kvar bland de sista och sov hos David. Vi var hos Lindvall innan vi sov, haha, det var jätteroligt. Det var popcorn, godis och fin musik =) och en peruk. Haha =P

Idag har jag börjat dagen med att se på The Legends of the Guardians =)
Megamysig!



Dagen fortsätter nu med ett glas vatten och en cigg =)

Åh! Har ju för bövelen glömt veckans goding denna vecka! Eller, glömt har jag väl inte, har inte bestämt mig snarare. Oh well, det kommer.

Peace!

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: