Mudd^^

2011-11-26
18:18:01

26 November 2011
Hej hej

Igår var Godingen, Martin och jag i Borås och handlade lite. Det blev stopp på NetOnNet, Willys, Systemet och Donken =) Gott med McDonald's! Det är inte ofta jag äter det. Vi köpte lite gott till kvällen i form av snacks och alkohol.

På väg hem släppte vi av Martin i Ulricehamn, köpte torkarblad för de som satt på hade gjort sitt. Körde hem och städade lite till. Jag gjorde i ordning mig, lockade håret och sminkade till mig lite så man såg vettig ut. Sen började det droppa in folk. Vi var väl 7-8 stycken under kvällens gång, lagom och lugnt =) Skönt att slippa det vanliga supdramat som uppstår då och då, speciellt när man festar med yngre.

Vi drack vin, dippade chips och smaskade sockervadd =) Supermysigt! Jag ska bannemig hyra in godingen och hans sockervaddmaskin till alla bankalas nästa år, jag har ju 4 brorsbarn så det kan komma till pass =) hihi^^

Det var trevligt igår men jag hade många tankar i huvudet. Godingens kompisar var snälla och jag pratade med alla. En var väldigt pratglad och ju mer alkohol desto mer var den tvungen att hävda sig verkade det som, sen hade den en blick som verkade vilja tränga igenom huvudet på mig. Varje gång vi fick ögonkontakt höll personen kvar blicken precis som att den ville säga mig något. Men jag kan inte säga om det var en "passa dig-blick" eller "du är okej-blick". *snälla sluta titta på mig, du gör mig obekväm =/ slutar inte du titta på mig så får jag försöka att undvika att titta på dig*

Men alla är vi ju olika =) Personen i fråga hade förhoppningsvis inte för avsikt att göra mig obekväm och jag dömer ingen. Den är säkert en superbra vän =)

Jag hade tankar om en annan person igår med. En som jag.. ogillade vill jag inte säga men.. var reserverad mot i början när jag inte kände personen. Jag visste inte riktigt var jag hade den. Men igår blommade nog en liten vänskap ut mellan oss och jag kände bara *Åh, vilken go människa!* Vi pratade och skrattade ihop och personen yttrade orden: "Det är ju du och godingen*, det är bara så." Då lossnade någon spärr hos mig och jag fattade att personen bara menar väl och vill vara min vän =)

*godingen är mitt namn på honom, han är fortfarande lite "hemlig" ^^

Vi var inte i säng innan klockan fyra i natt och jag somnade ganska snabbt. Sov skönt och vaknade utvilad =) Dagen har bestått av lite städning, TV-tittande och pizza. Nu börjar jobbångesten krypa sig närmare. Jag har ingen lust alls att jobba i natt, men men, tidningarna ska ut och det är mitt jobb.

Nu ska vi softa mera!

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: