Mudd^^

2012-12-18
19:00:32

Tisdag

Vaknade upp idag och tänkte: åååhh vad skönt med onsdag! Det tog fem sekunder tills jag insåg att det bara var tisdag :( oh well.

Klockan var halv åtta när jag vaknade. Panik! Skyndade mig på med kläderna, ut till bilen, ner till ICA och köpa frukost, hinner inte äta hemma får äta på vägen. Fasen, måste tanka! Iväg till St1 och fylla tanken, iväg mot Borås och hinner komma fram innan kl 9. Puh!

Fick samlyssna nästan hela dagen, sååå skönt :) plus att jag kompade kl 13. Wihoo!

Skjutsade hem Esmeralda, ut till knalleland, handla julklappar, tillbaka till stan för att handla klappar där med! Glömde att vissa butiker ligger där med. In i bilen och tillbaka till Ulricehamn igen.

Åkte förbi UH för att lämna en skylt och sedan hem. Martin var här, hälsade på honom, kröp ner i ett bad så nu är jag ren!

Janne är och handlar, det blir en sen middag idag. Jag ska slå in julklapparna! :)

Puss och stress!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: