Mudd^^

2012-02-01
12:21:30

1 Februari 2012

Hej februari och välkommen!

Jag är lika sjuk nu som igår, om inte mer! Jag har sovit närmare 9 timmar i natt och vaknade upp utvilad. Gick upp och mådde ganska bra, började lite smått med frukosten, sen kom huvudvärken, hostan och febern. Tack!

*idiotsjukdomhelvetesfan!*

Jag har spenderat morgonen och hela förmiddagen på soffan, under täcket, framför TV:n.

Det har inte hjälpt. :/

Fan vad bitter jag är när jag är sjuk! Jag hatar det! Jag vill vara på jobbet och jobba och träffa mina arbetskamrater. Jag vill köra bil och poppa musik. Jag vill vara glad och må bra! Men men, jag ska leva på te med honung idag och se om det hjälper. Det kan ju inte skada iaf. Måste knapra lite alvedon med så att huvudvärken släpper.

Kan man duscha bort feber, hosta och huvudvärk? Värt att testa.

Be aware shower - here I come!

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: