Mudd^^

2012-02-06
19:29:05

6 Februari 2012 kväll
Hej hej!

Det har varit en bra dag på jobbet idag =) Jag har slått mitt bokningsrekord igen, Hurra!

När jag åkte hem från jobbet var det i princip bilfritt ute. Knappt en bil i sikte - så skönt. Kom hem strax innan halv fyra och fixade lite här hemma, disk och vika tvätt. Godingen satte på en film och jag somnade i hans knä =)

Nu har vi ätit lite mat - kyckling med ris och kokta moröttet, gott! Hjärtat är så duktig på att laga mat. Nyttiga var vi också, ingen sås! Nu blir det lite kikande på TV och sedan sängen =)

Puss!^^

Kommentar:
#1: Lina!

Ååååh vad mysigt!! :D Är verkligen glad att du träffat en kalaspojk!! och grattis till det goda resultatet på jobbet!! ;D <3

Jag har en ny kategori nu med!! "What a girl needs" haha :D

2012-02-07 @ 09:53:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: