Mudd^^

2012-02-07
20:37:03

7 Februari 2012

Hej hej!

Tack gode gud att denna knäppa dag snart är slut!

Det började med att jag vaknade klockan 4 i morse för jag var tvungen att gå på toa. Jag hade tänkte sova en timme till men låg klarvaken en bra stund, till slut slumrade jag till och fick väl en kvarts sömn eller något. Jag steg upp och staplade ut i köket och satte på kaffe. Jag tog fram mjölk till kaffet och fil till min müsli, häller upp kaffe i en kopp och häller i fil. Fuck!

Jag fick iaf en halv kopp kaffe med mjölk och åt frukost. Tog en cigg och sen gick jag ut i badrummet. Fram med sminket och framförallt pudret, sminkar mig och tycker jag ser söt ut - kikar sedan ner på min vita T-shirt som nu är brun/orange av pudret. Fuck!

Kramar om godingen som sover och önskar honom god natt, får "detsamma" till svar. Haha, jaja, tack hjärtat =)

Kommer ut till bilen och låser upp den, förardörren går inte upp för den har fryst, kollar passagerardörren - samma sak där. Får upp dörren bakom förardörren och klättrar in, drar handbromsen, får ur växeln och startar bilen från baksätet, får fram en skrapa och går ur bilen. Skrapar rutorna och hoppas på att bilen blivit lite varm så jag får upp förardörren - icke! Får klättra in i baksätet igen och kravla mig igenom hela bilen till förarsätet. Fuck!

Åker till jobbet och lyssnar på Rix Morron Zoo hela vägen - underbart. Lagom med trafik och jag kommer fram i god tid. Parkerar bilen på jobbet och kommer inte ut. Får veva ner hela rutan och stäcka ut armen och öppna min dörr utifrån. Fuck!

Börjar jobba kl 07:55, en rast, en lunch och vips var klockan 14:25 och då slutar jag. Går ut till bilen och kommer in utan problem. Knäppa bil! Haha =) Åker hem och möts av världens bästa pojkvän som kommer fram och kramar om mig och pussar på mig...

Livet är rätt bra ändå <3

Puss! ^^


Kommentar:
#1: -eedaaa-

Oj vad jag hade velat va en fluga som följde dig genom morgonen ;)

Låter svinkul ju, men jag vill inte råka ut för de själv ;)

2012-02-07 @ 22:05:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: