Mudd^^

2012-02-26
22:29:17

Vad jag tycker...

Jag är väldigt dålig på att säga vad jag tycker. Det spelar liksom ingen roll. Jag tänker väldigt mycket om allt och ofta tycker jag många saker om allt. Jag kan tycka att saker är bra och dåliga på samma gång, mina hjärnhalvor utför ett litet krig om vem som har rätt och jag kan fundera på saker i oändlighet för att jag aldrig bestämmer mig för vad jag tycker. Jag tycker ju både och.

Ibland tänker jag att en person är fin för att den har ny hårfärg, glatt humör eller något helt annat. Men det säger jag oftast inte. Jag bara ler och är trevlig mot den personen.

Ibland tycker jag illa om någon, men det säger jag inte heller. Jag grubblar över det, kan vara ledsen över det och som vanligt - jag håller det för mig själv.

Någon gång ibland delar jag det jag tänker på med min kärlek och blir alltid lika glad när jag inser att han tycker samma sak. Jag måste börja intala mig själv att det inte är någon fara att säga det jag tycker. I bästa fall tycker han likadant och i värsta fall så har jag i alla fall fått lättnaden av att berätta hur jag känner.



Jag är fortfarande tok-kär i dig <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: