Mudd^^

2012-01-10
05:53:36

10 Januari 2012
Hej hej hallå =)

Uppe med tuppen igen och hyfsat utvilad men vrålhungrig! Och självklart ska jag koka gröt till frukost, det tar en liten stund, funderade på att knapra på kaffekoppen för att stilla hungern innan gröten var klar. Men gröten blev färdig till slut och herrejösses vad god den är! =)

Om 40 minuter kommer hjärtat hem från jobbet, då hinner vi umgås max en halvtimme sedan måste jag åka till jobbet. Lite tråkigt att inte hinna ses men han är ledig onsdag och torsdag så de kvällarna har vi ihop =)

Som tur är var det lättare att somna igår än jag trodde. Brukar vanligtvis ligga och vrida på mig i 1-2 timmar och det är ännu svårare att somna utan godingen bredvid. Men igår hade jag så lite energi kvar så jag somnade fort, skönt =)

Hoppas ni får en finfin tisdag! =)

Puss! ^^

Kommentar:
#1: Liina!

Heeeej världens finaste MUDD!!

Hörde av Fröken Olsson att du börjat på Transcom!! ;D Grattis till jobbet får man ju säga och hoppas du trivs!! <3

Måste ses någon daaag!!

(Du bor i Götlaborg nu va, har för mig att jag läste det nånstans på din blogg......??)



KRAM!

2012-01-11 @ 09:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: