Mudd^^

2012-03-11
12:21:40

11 Mars 2012

God morgon!

Idag blev jag väckt helt underbart =)

Av min kille? Nej nej, av ett telefonsamtal från min bästis, haha. Åh fina Felicja, vi löser världsproblem och överanalyserar allt! Vi snackar skit om idioter och hyllar de goda. Vi måste ses snart igen!!!



Jag och Felicja på mitt 21-årskalas =)


Nu har jag ätit frukost och ska fortsätta dagen med att pussa på hjärtat, laga middag och träffa Louise senare =)

Hoppas ni får en trevlig söndag =)

Puss! ^^


Kommentarer:
#1: Anonym

Heeeeej!!!

Tänkte bara säga att jag och en kompis startar en ny blogg nu om inredning!! Designen är inte klar ön dock :)

Men vet du nån som gillar country-hem så tipsa

Gärna!!

Kommer finnas saker till försäljning med! ;D

Ha det bäst underbara Mudd!!!

2012-03-11 @ 18:53:44
#2: Lina

Haha glömde ju adressen!!



Http://jolii.blogg.se

2012-03-11 @ 18:54:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: