Mudd^^

2012-03-07
14:35:47

Visningen
Sådär, nu har vi varit i stan och kikat på lyan. Den är precis som Nathalies fast spegelvänd så jag fick orientera mig lite en stund. Gick runt lägenheten flera varv för att fatt hur den såg ut, haha =)

Fin var den med många fönster och nyrenoverad/uppfräschad. Diskmaskin i köket är på ingång! Tyvärr ingen tvättmaskin i lägenheten utan i källaren och ingen torktumlare i tvättstugan, bara ett rum med avfuktare där man hänger tvätten. Men men, man kan inte få allt. Den var ganska stor, över 50 kvm och hyran låg bara på 4,100:- och det är ju helt kanon. Fick ett erbjudande från Stubo på lägenhet, 69 kvm 7,000:- Nej tack!

Hyresvärden skulle höra av sig inom kort, jag hoppas verkligen vi får den! =)

Så underbart att bo i stan igen och I STAN inte strax utanför. Nära till allt vad Ulricehamn erbjuder och eftersom det är en liten stad så är det gångavstånd till precis allt! Butiker, gymmet, badhuset, sjön, mataffärer och caféer. OCH till ens kompisar med såklart. Nathalie i samma hus och Emelie strax över gatan. Det kan ju inte bli bättre! =)

Nu är det bara att vänta på samtalet då....

Puss!^^

Kommentar:
#1: -eedaaa-

Jag utmanar dig i min blogg :)

http://eedaaa.blogg.se/2012/march/utmaning.html

2012-03-07 @ 23:52:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: