Mudd^^

2011-08-27
17:03:05

En onödig lista för att fördriva tid

Hej hej, denna lista har jag snott på Ida's blogg ( www.eedaaa.blogg.se )

Enjoy =)


OM MIG
vad heter du? – Madeleine Jolanta Nilsson
Vart bor du? – i Ulricehamn
Hur många barn vill du ha? – inga.. eller fyra.. har inte bestämt mig.
Vill du gifta dig? – Ja, på en strand eller en båt
Favorittid på dagen? – på dygnet kanske de menar? natten =)
Humör just nu? – Glad och lite partysugen

SKULLE DU HELST
pierca tungan eller läppen? - båda och det har jag gjort =)
vara seriös eller oseriös? – oseriös, för jag är så jävla rolig =P
Dricka grön eller röd mjölk? – röd!
Brinna upp eller drunkna? – drunkna
Umgås med dina föräldrar eller vänner? - beror på vilket tillfälle.

KOMPISAR
Har du nån bästa vän? – Ja, eller några stycken skulle jag vilja säga
Är du ofta med dina vänner? – ganska så =)
Vad brukar ni hitta på? – filmkväll, party, baka kakor, åka bil, ja allt möjligt
Kan du vara dig själv med dina kompisar? – Självklart
Vem vet mest om dig? –  Öhm., Felicja tror jag.
Är du nöjd med dina vänner? - Oh ja! =)


Utseende:
Hur lång är du? – 164,9 cm
Vilken är din riktiga hårfärg? – ljusblondt
Vad har du för ögonfärg? – ljusblå
Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? – det mesta, jag är rätt snygg =)

Ida och jag <3


Kommentar:

Snyggt kort ;)

2011-08-27 @ 19:22:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: