Mudd^^

2011-06-17
14:42:14

Få ordning!
Hej hej,

i förrgår och igår var jag ute i Limmared hos brorsan och hjälpte till med veden. Jag äger på att klyva ved! =) Och kul är det också!

I övrigt är mtt liv utan ordning. Eller, livet är det väl inget fel på men alla mina saker! Herregud! Jag bor för tillfället i plastpåsar och flyttkartonger. Jag kommer få ordning på garderoben idag iaf och det är behövligt. Det är jättejobbigt när alla kläder är nerpackade! Sen när kläderna är på plats är det dags för alla andra saker, böcker, DVDskivor, m.m. Sedan ska jag flyttstäda också. Detta kommer ta tid, speciellt eftersom jag börjar jobba på lördag, oh well, det löser sig =)

Igår fick jag ett "Tjena snygging" från en kille som aldrig visat den sidan innan, inte för mig iaf. Han är snäll och söt och så men jag visste knappt vad jag skulle svara :P knäppt!

Nehepp, tillbaka till kläderna!

Ligg lugnt älsklingar <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: