Mudd^^

2011-06-25
17:46:36

Forts. Midsommardagen.
hej hej,

idag är det alltså Midsommardagen och jag är fortfarande nykter. Jag börjar nästan uppskatta det här med att festa nykter och vakna välmående nästa dag =) Visst, man saknar lite sömn men det gör väl inget? Jag kan ju sova vartsomhelst närsomhelst!

Efter att jag slutar jobbet idag, klockan 19, ska jag åka ner till Kråkeboviken. Sandra är där så vi ska umgås lite, och Dennis med såklart =) De har med sin nya hund och jag är ingen hundmänniska. As a matter of fact så hatar jag hundar. Dreglande illaluktande varelser som gärna hoppar upp på mig. USCH! Det kan jag vara utan! Hoppas Sandras o Dennis hund är lugn iaf, då går det bra =)

Jag måste seriöst hitta min kamera. Den har kommit bort i flytten och jag får panik! Funderar nästan på att köpa en ny fast den borttappade jag har inte är mer än en månad gammal. Vill ha med mig en kamera på semestern ju!

Åh, jag blir ledsen. Nu måste jag röka bara för det. Hade varit sjukt skönt att ligga med men det tar vi en annan gång.

Peace!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: