Mudd^^

2011-11-29
20:42:49

Tidsfördriv
Namn: Madeleine Jolanta Nilsson
Smeknamn: Mudd^^
Jag kommer i från: Ulricehamn
Jag bor i: Ulricehamn

Kroppsdel jag har mest nytta av: Händerna
Kroppsdel jag tycker bäst om: Ögonen
Jag sover: Med godingen oftast =)
Djur jag är lik: Öhm.. katt kanske? Jag kan vara lite lömsk.
Sexigaste kroppsdel: Rumpan =P

Den här fägen är jag: Rosa! =D
Jag är: Söt!
Jag har: Två bilar och två motorcyklar.
Barn: 4 brorsbarn, det räcker sålänge
Jag har kysst: söta pojkar

Bästa platsen på jorden: Havet, alla hav, bara jag får åka båt är jag nöjd.
Pluggar: Inte längre, men har gjort i 13 år.
Jobbar men önskar att jag kunde: Som tidningsbud och hotellreceptionist men önskar jag kunde få en fast anställning så jag kan skaffa egen lägenhet igen.
Person jag alltid kommer vara kär i : Pappa, och inte på något äckligt incestvis utan som en förebild jag alltid kommer älska =)
Har krossat mitt hjärta: Har kommit upp i 3 idioter hittils, hoppas det stannar vid den siffran.

Politiker jag älskar: Min faster =)
Barnprogram jag hatar: Alla nya konstigt animerade lerfigurer, blä!
På min fritid: Hänger jag på Ungdomens Hus och myser med godingen =)
Men vill: Träna, men jag kommer aldrig dit. Ska skärpa mig.. sen.. nån gång =P
Om sex månader: Fyller jag år, nästan exakt på dagen!

Min värsta ovana: Att jag inte alltid säger allt jag vill säga utan håller det för mig själv.
Min bästa ovana: Att jag är snål med mina pengar ;)
Kändis jag skulle vilja vara: P!nk =)
Jag ångrar att: Jag ger till folk som bara tar.
Blir glad av: Musik, muffins, rosa saker, pussar och godingen.
Jag blir förbannad på: Att jag inte kan få ett riktigt jobb någon gång.

Min favoritdrink: Sex on the beach
Min favoritlukt: Britney Spears - Fantasy
Min bästa raggningsreplik: "-Ska du med hem och dricka te och ha sex? -Nej! -Vadå? Gillar du inte te?"
Drömjobb: Ja du, den som visste det...
Om jag fick 10 miljoner: Skulle jag leva på ränta resten av mitt liv.

Jag var 14 år gammal när jag förlorade: Min cigarettoskuld
Det här skulle jag inte ens göra om jag fick en miljon: Öhm, jag skulle göra rätt mycket för en miljon.
När ingen ser mig: Går jag på toa med öppen dörr.
Nära dödenupplevelse: Bil + snö + mörker + skarp sväng.
Mitt livs bästa ögonblick: har nog inte infunnit sig än...

Mitt bästa partytrick: Be någon sätta sina pekfingrar sida vid sida på kanten av ett bord, sedan ställa ett fullt glas på fingrarna och gå därifrån =P
Bästa tekniska uppfinningen: El förmodligen
Det här brottet har jag begått: Åkt utan bilbälte. EN gång, händer aldrig igen.
Antal one night stands: Öhm, 10 kanske?
Det här har jag stulit från en kompis: Roliga historier =P
Jag har använt droger: Ja och det var det äckligaste jag varit med om i hela mitt liv.

Konstigaste platsen jag har haft sex på: En motorhuv.
Första gången var: Totalt värdelös, han var ju mindre än en tandpetare.
Så här många är det totalt: 20?
Favoritställning: Doggy =)
OK. Ärligt så här många är det egenligen: Ja men 25 då? Jag vet inte.
Min konstigaste sexuella upplevelse: Bryggtempo, men även den mysigaste! ;)

Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

5 år yngre än mig och massa fler än mig ;)

Nu känner jag mig stoolt som klarat mig undan frestelsen :P haha!

2011-11-29 @ 23:32:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: