Mudd^^

2011-09-25
21:40:28

25 September 2011
Hej hej,

idag har jag sovit väldigt länge och det var skönt. Var ju inte i säng förrän 4 i natt :S

Jag gick upp och åt frukost. det är lite jobbigt nu när vi gör om köket. Allt är en stor röra, jag hittar ingenting, kan inte använda spisen och en hantverkare är i vägen hela tiden. Allt är nymålat så man vågar inte ta på något heller! Ne, nu får det vara färdigt snart så man kan använda köket.

Det är ju en stor anledning till att jag spenderar mycket tid hos Honom också iställlet för att vara hemma, inte roligt att vara hemma när man känner sig i vägen hela tiden. Sen tycker jag ju om att vara hos Honom också, det är dundermysigt =)

I eftermiddags har mamma och jag varit i Limmared. Karin hade pysselkväll så vi var där med Annelie och hennes barn samt Anna-Karin och sofie och Carina =) Det var mysigt. Jag hann inte göra så mycket men jag stickade lite i alla fall =)

Efter det åkte vi till brorsan och A-K på kaffe, sedan åkte vi hem. Det blev en väldigt sen middag i form av Lasagne från Dafgårds, gottigt! Nu har jag bloggat lite och ska snart sova =)

Ska bara spela lite Sims först =)

Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

Är de förhållande med honom? ;)

jag har oxå en han :P

2011-09-25 @ 23:51:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: