Mudd^^

2012-02-18
10:12:11

18 Februari 2012

ÄNTLIGEN HELG!!!

Bloggen har blivit lite lidande de senaste dagarna för jag har inte orkat gör nånting efter jobbet! Torsdagkvällen spenderades på Ungdomens Hus med underbara Lucy och timmar bara flög iväg. Väl hemma efter det dök jag ner i sängen och stensomnade. Igår jobbade jag till 17, åkte hem, åt min favoriträtt som hjärtat lagat åt mig och sen slöade vi framför TV:n. Båda var supertrötta och klockan 21 stänger hjärtat av TV:n och tittar på mig väjande;

-Ska vi sova?
-Mmm!

Jag var för trött för att ens uttala en hel mening så vi gick och la oss strax efter nio en fredagkväll. Hej ålderdom, pension nästa!!! Hahah =)

Jag har sovit dunderbra i närmare 12 timmar. Jag vaknade utan någon klocka i närheten och gick upp när jag kände att jag sovit klart. Då var klockan 9. Underbart! Nu har jag hunnit duscha, brygga och dricka kaffe samt ätit frukost och klockan är strax efter 10. Jag kommer hinna med supermycket denna helgen ju! =) Wiiee!

Idag ska vi in till garaget och pilla med bilarna, eventuellt städa lite i garaget med och kanske byta grill på min golf, vi får se vad vi hinner med. Jag älskar att vara i garaget - speciellt nu när det finns värme så man inte fryser ihjäl =)

Vi ska även fira alla hjärtans dag några dagar för sent med ett besök på Kinarestaurangen =)
Nom nom nom!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: