Mudd^^

2012-02-23
09:07:33

23 Februari 2012
God morgon God morgooon =)

Idag är det uppe med tuppen som gäller, inte för att jag behöver, men det blev så. Jag missade BB kl 22 igår och skippade det kl 2 för jag orkade inte vara vaken. Somnade runt midnatt, ett eller två, minns inte riktigt, kommer dock ihåg att jag ställde klockan på 10 för att gå upp då.

Jag vaknade redan kvart över åtta av att jag har en väldigt mysig pojkvän fastklamrad runt mig, med lite nervryck i händerna så det känns som att han ligger och slår på mig, samt att han gnisslar tänder i mitt öra varvat med snarkningar. Lovely! Ne, jag kunde inte sova sådär så jag steg upp och började min dag.

Kaffe och gröt till frukost och aftonbladet berättar att Daniel och Victoria fått en liten tös, hon borde ju heta Madeleine efter sin moster och mig - typ världens finaste namn =) Ne, haha, hon kommer säkert heta något adligt, anrikt och förmodligen ett släktnamn.

Jag ska tvätta idag, träffa Felicja, fira min pojkväns farmors födelsedag, handla mat så vi har något att äta, åka hem en sväng till mamma och pappa -  japp, det är en del på schemat =)

Trevlig Torsdag allihop! =)

Puss!^^

Kommentar:
#1: -eedaaa-

Jag tror hon kommer heta Lillian :)

Victoria älskar ju verkligen Lilian så tror hennes lilla tös kommer få bära detta namnet :)

2012-02-23 @ 12:42:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: