Mudd^^

2012-07-23
07:11:43

23 juli 2012

Hej alla glada! :) idag är jag uppe med tuppen igen och känner mig riktigt utvilad! Jag har sovit gott och länge :) Nu är det verkligen nedräkning till semestern. 5 dagar kvar! På lördag morgon åker vi! Tjohoo! :) Jag har en del saker att fixa tills dess; växla pengar, köpa laktosfri mat som ska med, tvätta lite kläder och självklart packa! Vi ska ha Jannes stora bil med oss ner så jag kan i princip ta med mig hela min garderob. Det ska jag såklart inte men det finns plats till det :) haha! Jag måste komma ihåg att betala räkningar med! Kan iofs sätta mig och göra det i eftermiddag. Åh, lönen kommer på onsdag ju, awesome! :) Btw, jag fick inget Grattis från Janne igår förrän jag sa till att det var min namnsdag. Han trodde att det var idag, måndag, fast jag sagt söndag hela tiden. Det är tur att han är söt och kommer undan med såna saker :p Puss!^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: