Mudd^^

2012-06-11
21:00:41

11 Juni 2012

Nyss hemkommen från jobbet och så jäkla trött. Blev dock tvungen till att laga matlådor istället för att slappa framför TV:n. Tråkigt med nödvändigt. Janne jobbar natt inatt så ensam är jag också. Hmm.. Vill inte sova riktigt än men vet inte vad jag ska fördriva tiden med. Diskning är uteslutet! Jag har redan diskat 2 ggr idag, orkar inte göra det mer, blä! Om jag sätter igång sims-spelet är det risk för att jag fastnar med det halva natten och då blir det inte kul att gå upp tidigt imorgon. Ne, det får nog bli TV en stund eller SatC.

Ni kan få titta på min födelsedagstårta medan jag luskar ut vad jag ska göra ikväll =)



Denna mumsade vi i oss i lördags, god var den också =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: