Mudd^^

2012-06-12
07:35:39

12 Juni 2012

Mmm =) Frukost framför Rix Morron Zoo på TV3 =) Tyvärr är jag typ lika trött som jag var igår. Jag tror att jag måste sova 8 timmar för att inte bli tröttare än dagen innan men sova minst 10 timmar för att vara piggare än dagen innan. Åh, sömn är underbart! Eller att gå upp tidigt utan att behöva göra något.

Som på somrarna när man hade sommarlov och kunde gå upp tidigt, mysa ner sig i soffan och titta på sommarlovsmorgon! Ah! Underbart! =)

Jag försöker få lugna morgnar så jag kan lunka runt lite i lägenheten, äta frukost, dricka massa kaffe, kika tv och sådär men ibland tar tröttheten över och jag väljer att sova en timme extra. =)

Nehepp, en timme kvar tills jag måste åka nu så jag får väl äta färdigt och kanske borsta till mig lite. I eftermiddag blir det förmodligen After Work med ett par tjejer =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: