Mudd^^

2012-06-15
11:25:00

15 Juni 2012

Hej hopp hallå =)

Igår hade jag en mysdag med hjärtat =) Vi lunchade på torgstallet och fikade hos hans farmor efter det. Jag smet iväg på möte med ungdomsrådet ett par timmar sedan kom hjärtat och hämtade mig. Vi åkte hem och åt pizza för vi var för lata för att laga mat. Ragge och Diana kom förbi på en kaffe och lite tjöt, det var trevligt =)

Idag har jag börjat på en tvättid som jag hoppas ska bli klar innan jag åker in till stan. Skönt att ha alla kläder rena inför en ny arbetsvecka =) När hjärtat kommit upp och vaknat till lite ska jag klippa honom, hans hår växer ju som ogräs! Måste klippa det var fjärde vecka minst. I eftermiddag åker jag in till Ungdomens Hus och chillar lite, det blir en bra avslutning på min helg. =)

Jag har så skönt arbetsschema framöver. Imorgon börjar jag på en 6 dagarsperiod, sen är jag ledig hela midsommarhelgen (fre-sön), sen jobbar jag 3 dagar och sen har jag helg igen (to-fre) sen jobbar jag 2 dagar. Schemat efter det har jag inte fått än, men jag ska bara jobba juli och sen har jag semester! =) Wiho!

Ps, jag har glömt att visa er vad jag fått i present när jag fyllde år =)




Två supersöta ljushållare fick jag från Mia, Emelie, Nathalie och Rebecca =)




Fick även en supersöt blomma av tjejerna, träkruka med texten:
"Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart"



Jag fick en blomma från mamma också och den var jättefin! Men titta vad jag gjort! Nu är den helt vissen och ledsen! Jag har vattnat den, luftat den, ställt den i olika rum med olika ljus, INGENTING hjälper! =( Hoppas den piggnar till snart :/

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: