Mudd^^

2012-06-29
10:40:50

29 Juni 2012
Hej hopp hallå! =)
 
Igår var det en rolig dag! Jag och hjärtat var i garaget och tog loss mitt bromsrör och efter det åkte vi till mamma på fika.
 
Hjärtat lika glad som alltid! =)
 
Söta mamma =)
 
Jag gottar mig i skuggan =)
 
 
Efter att vi hade varit hos mamma släppte hjärtat av mig på Ungdomens Hus och han åkte till garaget igen. Vi hade ungdomsrådsmöte på UH igår, avslutningsmöte pga sommaruppehåll.
 
Erik som är med i rådet, Camilla som är ungdomsamordnare och tre personer jag inte lärt mig namnet på :S
 
Fina Lucy ger mig onda ögat. Haha =)
 
Uppdukat för vår avslutningsmiddag som bestod utav tacos =)
 
Mycket god tårta till efterrätt =)
 
Fina Brita som är ungdomsamordnare och också den som hjälpt oss i ungdomsrådet med allt!
 
Efter att jag hade varit på UH kom hjärtat och hämtade mig. Vi åkte hem till Gällstad och jag fick en superbra idé - vi åker till Borås och käkar på donken, jag kör! Hjärtat följde gladeligen med på min tokiga idé och vi åkte iväg. Det blev donken i knalleland och det var gott! Jag hoppades på att vi skulle kila ner till stan och titta på folk och gå en vända på torget och i parken, men hjärtat var trött och ville hem så vi åkte hem. =)
 
Idag är det tvätt, besiktning och UH som står på schemat.
 
Puss! ^^

Kommentarer:
#1: -eedaaa-

Ni missade inget i stan.. Såg på FB att det var rent kaos eftersom Looren var där^^

Svar; tack, ska ha din pappa i åtanke ;)

2012-06-29 @ 11:04:45
#2: Lucy

Mer busÖgat! Kram

2012-07-02 @ 12:57:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: