Mudd^^

2012-10-14
15:33:44

Helgskoj!
Hallå!
 
Helgen har varit hektisk!
 
I fredags rusade jag hem efter jobbet. Fixade mat, hämtade soffa, städade lägenheten! Sen kom brorsan med familj på fika. Sen började vår inflyttningsfest kl 19!
 
Emelie Janne Robin
 
Janne Markus
 
Alexander Martin Emelie
 
Martin Magnus Markus Janne
 
Jag Greven
 
Anna-Karin Michael
 
Det var ett roligt kalas! =)
 
Igår städade vi, tvättade lite och hade kompisar över på kaffe =)
 
Idag har vi vikit tvätten medan vi lyssnat på HEL, åh vad jag ska lära mina barn. HEL är riktig musik =) Och lite Ultima Thule med såklart =)
 
Ikväll ska vi på bio - Taken 2. Morsan kanske följer med, och kanske Marika, Simon och Markus =) Yeyy!
 
Nu ska vi ut till morsan på söndagsmiddag, Nom Nom =)
 
Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: