Mudd^^

2013-01-20
06:39:04

Mys :)

Igår kom jag hem till en mörk lägenhet. Ingen Janne hemma. Nehepp. Jag la mig och läste lite. Lucy hörde av sig; får jag komma över? Ja!

Vi drack kaffe och åt några av stackarna som blivit kvar i Paradisaaken. Vi snackade skit. Det är sånt vi gör.

Klockan tickade på och Janne kom hem vid 18-tiden. "Du skulle ju ringa mig på vägen hem"! Skulle jag? Det måste vi kommit överens om när jag sov för det minns jag inte!

Anyway, Janne fixar mat och snart står det tacos på bordet som vi äter medan vi tittar på Den där Mary. Gott! Mysigt! Lucy beger sig och avlöses av Martin som vill låna Jannes bil. Det är lite jobbigt att åka och handla utan bil när man bor uppe på höjden som vi gör.

Kvällen fortsätter med bara vi två och jag ser på Dirty Dancing för första gången. Mysfilm! Jag blir lite kär :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: