Mudd^^

2013-06-15
07:53:17

Semester!

Igår efter jobbet åt jag mat med hjärtat, mamma kom på fika och sen kom Mia till oss :) vi satt och pratade och skrattade :)

Sedan hoppade jag in i duschen och sen in i sängen. Janne kröp ner bredvid mig och drog timmerstockar! Jag har aldrig blivit så irriterad på hans snarkande! Han är sjuk och täppt i näsan så det gjorde ju saken ännu värre! I vanliga fall låter det mysigt och jag somnar till det men inte igår. Efter en timme fick jag nog och parkerade mig i soffan istället - där somnade jag direkt! :)

Idag var det uppstigning kvart i sju för att tvättiden börjar kl sju. Jag springer runt i huset med tvättkassar iförd min onepiece just nu :) har även fått i mig frukost, äggmackor och kaffe - Nom Nom Nom! :) Janne ligger och snarkar :p

Senare idag blir det fest i parken med sill och potatis! Gud så gott! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: