Mudd^^

2012-03-08
12:35:19

Utmaning

Jag fick en utmaning av Ida att jag ska skriva fem saker om mig ni inte visste sen innan. Det kan bli svårt, men nu kör vi.

  1. Jag är tatuerad på båda handlederna.
    Jag gjorde dem det året jag fyllde 18 år men inte vid samma tillfälle.

    Mitt namn på ena och ett hjärta med vingar på andra.

  2. Jag sover aldrig med fötterna utanför täcket.
    Det är läskigt och kallt. När man sover vet man aldrig vad det är för monster som kan komma fram och tugga på ens fossingar så de hålls innanför täcket.

  3. Jag kan ett fåtal ord på 10 olika språk.
    Jag kan räkna på olika språk, en del hälsningsfraser och en del svordomar :P Språken är Svenska, Engelska, Polska, Tyska, Franska, Spanska, Norska, Danska, Ryska och Latin.

  4. Jag vill ha barn.
    Tro det eller ej så vill jag faktiskt ha barn i framtiden. Jag har alltid varit anti ungar så länge jag kan minnas, har aldrig haft barn i min närhet och som lillasyster har jag alltid varit minst vilket har varit as-soft. Tanken på barn som skiter och skriker har aldrig varit lockande. Men min underbara kille som är barntokig har nog ändrat mitt synsätt lite. Det blir nog ett par mini-me:s i framtiden.

  5. Jag har två motorcyklar.
    När jag tog bilkörkortet tog jag även MC-kort. Jag har en liten cykel på 250 kubik som är min brudhoj. Den är lilametallic och söt. Sen har jag min honda shadow på 600 som är lite mer ös i. Den är svart, röd och lite rosa.



    Brorsan och jag på MC:ns dag i Borås förra året.


    Jag utmanar:
    Felicja
    Anna-Karin
    Lucy
    Maline
    Liina

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: