Mudd^^

2014-04-02
09:37:35

Onsdag
Hello!

Lady gaga var ett aprilskämt, sorry!

Igår gick jag ur ungdomsrådet (inget skämt) och det blev någon slags revolution för Hagman, lolla och Jimmy lämnade också. Nu är det inte många kvar och den enda som gör något är Maria som för övrigt tar studenten i juni, hur mycket tid har man till ett råd då? Jag hoppas de håller uppe rådet men Lolla och jag förutspår att det dör inom en månad.

Anyways, idag har jag skaffat mig ännu mer vuxenpoäng; deklarationen! Jag är glad att jag pendlar för de futtiga hundralapparna jag skulle fått tillbaka förvandlades till tusenlappar när jag la in reseersättning :) Nu kan vi åka på semester i år igen!

Vi ska till Polen as always, men i år blir det nog längre söderut. Inte lika mycket strand utan mer storstad :) Jag vill även åka ner och hälsa på släkten som bor längre ner i Polen, de som inte har råd att åka upp till kusten och träffa oss. En del utav dem börjar bli gamla och kanske inte är kvar i livet länge till. Som min mormor, tanten är 83 år, visserligen biter hon sig fast vid livet som en blodigel men vad som helst kan hända. Jag hade ju skrattat ihjäl mig om hon får träffa Janne också! Inte nog med att hennes dotter "rövades bort" utav svensken, nu lever hennes barnbarn i synd med en hedning också ;)

Åh hej vad jag längtar till sommaren!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: