Mudd^^

2014-08-19
22:34:05

Hösten
Tiden på året då man startar om och börjar på nytt.

Vi ska flytta. Till mina föräldrar. Crazy polish people! Jag är taggad och väldigt nöjd med det. Vi får bo i hus vilket jag älskar, lägenhet är inte riktigt min grej. Vi får betala mindre i hyra än vi gör nu och får ett större boende. Det tillkommer visserligen snöskottning och gräsklippning men det är helt okej när man är fyra personer som delar på det.

Vi har bröllopsplaner på gång. Sommaren 2015 är det dags! Ingenting är färdigt än men vi filurar!

Sedan är det dags för familjebildning. Omg! Barn! Säger som en vän: "tänk dig Mudd som morsa!" Ja, det är fortfarande en väldigt konstig tanke i mitt huvud men vi vill ju ha en familj och det känns som att det är dags för det snart, om ett år eller två kanske. Jag ska bara gifta mig och sluta röka först, haha :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: