Mudd^^

2014-06-20
07:05:02

Elias
Sitter och bläddrar i en tidning och får upp en intervju, personens namn och familj; hunden Felicia, tvillingar - en pojke och en flicka, Elias 26 år. Elias!

Min hjärna hoppar 10 år tillbaka i tiden. Vi är hemma hos mig, Mia, Elias och jag. Vi tittar på Pocahontas på VHS och sjunger med i alla låtarna. Han var nyinflyttad, hade bott hos sin pappa innan men det funkade inte så han flyttade till sin mamma som bodde nära oss. Han hade inte många vänner här. Vi tyckte att han var så fin! Men han ljög och hittade på saker. Förmodligen för att verka häftigare och få kompisar.

Det spelade ingen roll, vi vet att du inte alltid talade sanning men det är okej. Du verkade ha haft ett så långt och jobbigt liv och du var bara 16 år. En dag var du bara borta. Vi ringde dig och gick till din mamma. De sa att du inte var kvar. Vår fina vän Elias!

Jag har tänkt på dig då och då under de här 10 åren. Var tog du vägen? Mår du bra?

Hittade dig på FB. En bild på dig, jag hade aldrig känt igen dig om vi möttes på stan. Du har sambo och verkar glad! Så skönt!

Vi saknar dig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: