Mudd^^

2014-03-27
10:23:28

How lucky am I?
Våren lurar runt hörnet, jag känner det! Till helgen blir det sol och 14 grader! Mums!

På fredag firar Janne och jag förlovningsdag! Jag är förväntansfull! Det blir typical American, dinner and a movie, men det bästa jag vet är att åka med honom i bilen. Då lutar jag mig tillbaka i sätet, sätter på bra musik och bara njuter.

I mina förra förhållanden har jag varit den med körkort, otroligt manligt. Det känns så bra att vara tjejen, ja jag är så sexistisk, mannen är den som kör - especially on date night!

Jag var på Kappahl igår och fyndade byxor på deras rea. Ett par jeans och ett par persikofärgade (?) vad händer? Ska jag ha färgade byxor? Ja, tydligen. De är otroligt somriga! Jag är sjukt nöjd :)


Ekonomin börjar stabilisera sig efter julhelgen äntligen. Bilen är på lagning och jag har råd till det! Otroligt! Den är förmodligen färdig idag! Yey! Har haft mammas bil i ett par veckor nu men körde min Mazda till verkstaden i måndags, den kändes så jäkla gammal! Tröga pedaler och motortick, blev ju nästan förvånad över att den har styrservo!

Nu är pappa hemma igen! Har inte hunnit träffa honom än men vi ses på lördag för då ska vi på kalas för Sofie :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: