Mudd^^

2014-03-18
21:15:28

Nu skiter jag i det här.
I två månader har vi i ungdomsrådet planerat en politikerkväll på UH som ska äga rum nu på torsdag. Idag, tisdag, bestämmer diktaturpersonalen på UH att vi ska ändra om kvällen. Rådet får ej ha sin presentation. Vi har alltså lagt ner vår egen fritid till att planera den här kvällen och skriva en presentation och nu ska den inte bli av.

Vi ska istället berätta om våra egna erfarenheter (vilket vi skulle ha gjort ändå men efter presentationen) och mingla runt med politikerna.

Jag är så arg så jag vill inte ens komma på torsdag. Jag funderar även på att hoppa av rådet för det här är skit.

Kvällen som ungdomsrådet har planerat sågas totalt av personalen. Så jävla respektlöst!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: