Mudd^^

2010-07-06
20:09:21

Utvilad tisdag
Hej hej,

Nu har jag inte skrivit på en vecka igen men jag har haft annat för mig, jobb framförallt. Från och med igår är det slut det med det, mina närmsta vänner som jag pratar med dagligen vet vad som hänt och till er andra säger jag väl som så att jag har tagit semester. Äntligen mår jag bra igen.

Från och med igår är det jag som bor hos David istället för tvärtom, det känns skönt att inte vara hemma. Jag tycker om att vara hos andra. Inte för att jag ogillar att vara hemma men omväxling förnöjer. Det är lite tråkigt att han åker och jobbar kl 6 på morgonen och kommer hem kl 17, men vi har ju kvällarna att umgås på. Just nu sitter vi med 1 meters mellanrum, med varsin dator och skickar smileys på msn. Haha, otroligt roande :)

Idag har både min kusin Rebecca och Sandras lillebror Jesper tagit körkort. Det är roligt och jag är stolt. :) Nu är Trollhättan och Ulricehamn osäkert minsann! Imorgon drar jag och Felicja upp till trollhättan (vi ska passa oss i trafiken) för att träffa Bea, Offe, Linda m.fl. Det kommer bli superkul, en liten roadtrip. Torsdag blir det ev. Strömstad för att se Jonas spela med sitt jazzband. Något som är jättekonstigt är att tåget till strömstad från trollhättan (13 mil) kostar 67:- vilket är samma pris som bussen från Ulricehamn till Borås (3 mil). Förstår inte hur det går ihop riktigt.

Anyway, Felicja och jag ska umgås i flera dagar och hitta på massa roliga saker. Det ska bli roligt att träffa Bea och Linda igen! Wiee, detta kommer bli kul! Längtar tills imorgon.

Nu blir det Simpsons och Ben & Jerry's <3

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: